Մարզումների  պրոցեսը

 

•Նախքան  էլեկտրական  ֆիտնես  մարզումը  սկսելը  անհրաժեշտ  է  ապահովել բավարար  քանակությամբ  հեղուկի  ընդունումը  և  մարմնի  խոնավացումը, ուստի  մարզումների  ընթացքում  կորցրած  հեղուկը  վերականգնելու  և  էներգիա  ստանալու  համար  մեր  հաճախորդներին  խորհուրդ  ենք  տալիս  խմել  իզոտոնիկ  ըմպելիքներ: 

•Անհրաժեշտ  բամբակե  հագուստը  կարելի  է  վերցնել  վարձույթով հենց  մեր ակումբներում  կամ  կարող  եք  հագնել  Ձեր  իսկ  հագուստը: 

•Եթե  Դուք  ընտրում  եք  սեփական  հագուստը, ապա  կարևոր  է  հաշվի  առնել  այն  հանգամանքը, որ  հագուստի  երկարությունը  պետք  է  լինի  ծնկից  ներքև, այն պետք է ծածկի  արմունկները  և  պետք  է  պատրաստված լինի 95% բամբակից, քանի  որ  սինթետիկ  գործվածքները  հանդես  են  գալիս  որպես  մեկուսիչներ  ու  խոչընդոտում  են  մկաններին  իմպուլսների  հաղորդմանը:

 •Մարզումից  առաջ  տեխնիկական  հանդերձանքի  էլեկտրոդները  խոնավեցնում  ենք  ջրով, որպեսզի  հնարավոր  լինի  ապահովել  մարմնի  մկանների  տարբեր  խմբերին  հաղորդվող  իմպուլսների անհրաժեշտ  հոսքը: 

•Անհրաժեշտության դեպքում տրամադրվող E-Fit բաճկոնից և   կիսաանդրավարտիքից  բացի ձեռքերին և ոտքերին սրունքային մկանների  հատվածում ամրացվում են ժապավեններ, որոնք միացված են լինում սարքավորմանը:

 •Նախքան մարզումը սկսելը միասին կատարում ենք  պարզ  նախավարժանքային վարժություններ  որևէ  վնասվածքից  խուսափելու  նպատակով  հոդերի  և  մկանների  տաքացումն  ապահովելու  համար: 

•Մարզումների պրոցեսը  սկսվում  է մարզման  ծրագրի  ընտրությունից  և  ճշգրտվում  է  հաճախորդի  նպատակին  համապատասխան: 

•20 րոպե  տևողությամբ  պարապմունքն  անցկացվում  է  անհատական  հրահանգիչի վերահսկողության  ներքո` միաժամանակ  հստակ հետևելով ուսումնական  պլանին  և  առավելագույն  ուշադրություն  հատկացնելով  հաճախորդին: 

•Մարզումների  վրա  Դուք  պետք  է  ծախսեք  առնվազն  45 րոպե, որն իր մեջ  ներառում է  զգեստափոխման վրա ծախսվող ժամանակը:  

Описание изображения